Categories

wtorek, 13 września 2011

CUKINIA Z PARÓWKAMI

Coś na szybko a jakie pyszne :) Na obiad jako dodatek do makaronu, ryżu, czy na kolację do pieczywa a i samo smakuje pysznie.

SKŁADNIKI :
  • cukinia , najlepiej młoda, ja miałam dwie,  każda wielkości ogórka szklarniowego :)
  • 2 parówki 
  • ćwiartka cebuli
  • pieprz, sól
  • zioła prowansalskie
  • 2 ząbki czosnku 
  • oliwa
PRZYGOTOWANIE:
Cukinię umyć i pokroić w cienkie plastry, smażyć na oliwie, dodać sól i pieprz oraz zioła prowansalskie. Parówki pokroić w kostkę i dodać do cukinii wraz z pokrojoną na drobno cebulą. Wszystko podsmażyć aż cukinia będzie miękka. Pod koniec dodać zmiażdżony czosnek.


4 komentarze:

moniq79 pisze...

Właśnie będę ją za chwilę robić, więc druknę se przepias

Promyczek pisze...

A proszę bardzo :) ja przywiozłam sobie następną cukinie od mamy więc dziś znowu zrobię :)

moniq79 pisze...

Było mniam !!! I byłam zaskoczona, bo składniki jakoś niespecjalnie wyrafinowane ale potrawka na kolację, bardzo dobra.

PS. Mnie też sąsiad ciągle obdarza cukiniami i juz nie wiem jak mam je przetwarzać :)

Promyczek pisze...

Czytałam, że z wędzonym łososiem jeszcze jest pyszna, w taki sam sposób się cukinię przysmaża i łączy z łososiem. Ja już na leczo patrzeć nie mogę :) A babcia jak zasiała te cukinie to tak obrodziły, że teraz całą wieś obdziela i obdziela :):) Mama mi podrzuca bo też nie wie już co z nich zrobić :) a babcia nieugięta i dzieli nadal :P