Categories

piątek, 12 sierpnia 2011

PODWÓJNE CIASTECZKA CZEKOLADOWE

Poszperałam i znalazłam coś słodkiego na popołudnie :) Ciasteczka podobno pochodzą z przepisów Jamiego Olivera . Są kruche i nadziewane czekoladą . To co lubię najbardziej.

SKŁADNIKI:  wychodzi 1 blaszka
  • 200 g mąki- dałam ciut więcej, bo ciasto się lepiło
  • 100 g cukru pudru
  • 100 g masła- dałam margarynę
  • 2 żółtka
  • 15 g kakao
  • 1 biała czekolada- dałam mleczną czekoladę
PRZYGOTOWANIE:
Wsypać mąkę, cukier puder i dodać masło i posiekać wszystko nożem aż się połączy. Potem dodać resztę składników (prócz czekolady ) i wyrobić ciasto. Powinno być jędrne lekko tłuste. Włożyć na 15-20 minut do zamrażarki.Chłodne ciasto rozwałkować na ok 0,5-0,8 cm i wyciąć kółka. Na kółku położyć kawałek czekolady  i przykryć drugim kółkiem. Zlepić i przycisnąć widelcem, wychodzi fajny wzorek :)
Ciasteczka ułożyć na papierze do pieczenia i piec w  180C na nie więcej niż 10 minut.


Brak komentarzy: