Categories

piątek, 23 września 2011

KAPUŚNIAK

Gdyby ktoś nie wiedział jak się robi kapuśniaczek to wklejam przepis na mój ze słodkiej kapusty :) Wyszedł tak dobry, że zjadłam połowę garnka :D

SKŁADNIKI :
  • mniej niż połowę kapusty 
  • kilka marchewek
  • 2 pietruszki 
  • połowa selera
  • por
  • połowa cebuli
  • świeży seler naciowy
  • 2 ząbki czosnku
  • liść laurowy
  • 2 ziela angielskie
  • 3 łyżeczki kucharka /vegety
  • porcja kurczaka , ja dałam nóżkę 
  • śmietana 1 łyżeczka 
PRZYGOTOWANIE:
Do garnka z wodą wrzucić mięso. Wszystkie warzywa umyć, obrać i pokroić w kosteczkę, można dodać ze 2 ziemniaki . Wrzucić do garnka. Kapustę posiekać na kawałki i do garnka . Dodać czosnek cebulę, seler naciowy, liść laurowy, ziele ang. dodać kucharka/vegetę, por . Gotować aż do miękkości warzyw. Po ugotowaniu wyłowić mięso , selera naciowego , cebulę. Mięso np. kurczaka obrać od kości i podzielić na kawałki dodać do zupy :) Zagęścić dosłownie jedną łyżeczką śmietany. Posypać świeżą pietruszką . Pycha :)



A na deser są.. MUFFINY MOCNO CZEKOLADOWE  

PS. Ktoś jeszcze pomyśli, że w kuchni mam tylko te miseczki , które są prawie zawsze na każdym zdjęciu :P ale jakoś bardzo je lubię :)

Brak komentarzy: