Categories

poniedziałek, 2 stycznia 2012

SAŁATKA Z TORTELLINI

SKŁADNIKI :
  • 1 opakowanie (250g) tortellini z mięsem
  • 1 długi zielony ogórki
  • 2 pomidory
  • 1 czerwona papryka
  • 1 puszka kukurydzy
  • szczypiorek
  • 350 g szynki nie wędzonej
  • 2 ząbki czosnku
  • 2-4 łyżki majonezu
  • sól, pieprz i bazylia 
PRZYGOTOWANIE: 
Tortellini ugotować zgodnie z przepisem na opakowaniu. Następnie przelać zimną wodą, odsączyć i ostudzić. Ogórek obrać, paprykę oczyścić z nasion. Ogórek, pomidory, paprykę i szynkę pokroić w kostkę. Szczypiorek drobno posiekać. Kukurydzę odsączyć z zalewy. Czosnek drobno posiekać lub przecisnąć przez praskę. Tortellini połączyć z warzywami czyli: ogórkiem, pomidorem, papryką i kukurydzą. Dodać czosnek i szczypiorek. Doprawić solą, pieprzem i bazylią i wymieszać z majonezem. Można serwować. Smacznego.


6 komentarzy:

antylia pisze...

W końcu kontynuacja :D ja musze rozmrozić mojego kurczaka i zrobić sałatkę :D

antylia pisze...

W końcu kontynuacja :D ja musze rozmrozić mojego kurczaka i zrobić sałatkę :D

Promyczek pisze...

Antylka bo czasu mi brakowało totalnie :) a obiady eM mi z pracy przynosił :)

Shoe Girl pisze...

Wow, faktycznie ruszyłaś! Super, zapraszam też do mnie. Znasz adres :-)

Shoe Girl pisze...

A no i dołącz aktywnie do naszej grupy na fb! Rozruszajmy w końcu nasze kulinarne zrzeszenie :).

Promyczek pisze...

Kama dołączę dołączę:) niby czas teraz mam na pichcenie , ale najpierw trzeba zjeść zapasy :)