Categories

wtorek, 10 lipca 2012

MUFFINY PORZECZKOWO-JAGODOWE Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ

Tak dawno niczego nowego nie pichciłam. Po pierwsze na początku ciąży miałam wstręt do zapachów, później jadłam same ogórki i kapustę kiszoną :P a teraz bolą mnie plecy jak stoję przy kuchni :(
Ale muffiny zrobiłam :-)

SKŁADNIKI :
  • 2 szklanki mąki
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1/4 łyżeczki soli
  • 2 jajka
  • pół szklanki oleju
  • 1 szklanka mleka 
  • tabliczka lub dwie białej posiekanej czekolady 
  • ok. 6 łyżek jagód i czerwonych porzeczek ( ja dodałam na oko )
  • łyżeczka aromatu waniliowego lub śmietankowego


PRZYGOTOWANIE:


W jednym naczyniu połączyć suche składniki: mąkę, cukier, proszek, sodę, sól, białą czekoladę. W drugim składniki mokre: jajka, mleko, olej, aromat waniliowy.  Wymieszane mokre składniki wlać do suchych i lekko wymieszać, tylko do połączenia się składników. Dodać owoce i wymieszać.
Formę do muffinek wyłożyć papilotkami, wypełnić ciastem. Piec ok. 25 minut w 190 stopniach. Po upieczeniu można posypać cukrem pudrem . 



1 komentarz:

Lasubmersion pisze...

Zdecydowanie nie powinnam wchodzić na Twojego bloga bo patrząc na te mufinki, to ślinka mi leci...
Jak uruchomię piekarnik, to wrócę do ciebie po przepis:).

Pozdrawiam,
Lasub