Categories

piątek, 20 lipca 2012

PANCAKES Z JAGODAMI


 Składniki :

- szklanka mąki
-1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
-2 łyżki cukru pudru
-1 i 1/4 szklani maślanki lub kefiru ( ja dodaję 1,5 szkl. maślanki i wtedy ciut więcej mąki, wychodzi wtedy więcej placuszków)
- 1 roztrzepane jajko
-2 łyżeczki miodu płynnego
- 20g roztopionego masła
-i owoce do wyboru do koloru :) tutaj jagody
Przygotowanie:  

Do naczynia  wsypać mąkę , cukier i proszek do pieczenia. W drugim naczyniu wymieszać roztrzepane jajko, miód , maślanka i roztopione masło Do tego należy wmieszać owoce , po czym obie zawartości naczyń połączyć. Ciasto powinno być dosyć gęste.
Smażyć niewielkie placuszki na patelni bez tłuszczu , patelnia nieprzywierająca . Jak na placuszku na wierzchu pojawią się bąbelki  , należy go przewrócić na druga stronę. Smażenie trwa chwilkę 2-3 minuty . 



3 komentarze:

Venus pisze...

Może się czegoś naucze :p ostatnio zaczełam robić pierwsze ruchy w kuchni. Ja to zabawne, bo nie znosze gotować i mam antytlanet. heheh

Paulina pisze...

No prosze prosze! Blog kulinarny :) chyba dawno mnie tutaj nie bylo!! ale to sie na pewno zmieni!! Pozdrowienia :)

Anonimowy pisze...

Mniam, mniam :-) Co za niespodzianka, Promyczku, kulinarny blog!!! I ja się cieszę bardzo, tak samo, jak Paulinka!!! Będę częstym u Ciebie gościem :-) Witam Cię serdecznie po długiej przerwie i zapraszam do siebie, otworzyłam właśnie dzięki Paulince nowy blog, wstawiam tam swoje wprawki i ćwiczenia fotograficzne, ale to tylko pretekst do rozmów z Wami. Adres: http://4f4change.blogspot.com/ Pozdrowienia serdeczne, pa :-)